Në emër të kujt bëjnë terror xhihadistët ?
October 20, 2021 at 1:36 pm,
No comments
Dt 04/12/2015 : Publikuar dhe botuar në Gazetën Shqiptare & Tirana Observer
Shkrim i përgatitur nga përgjegjësi i Zyrës së Katekizmit KOASH
Z.Miron Çako
E nëqoftëse e gjitha kjo mënxyrë kundër njerëzimit
që ata thonë se bëjnë në emër të Isalmit është e vërtetë, atëhere mendimi i parë që i vjen
çdo qënie njerëzore normale që e do
jetën dhe lirinë është se myslymanizmi qënka vërtetë një rrezik imediat për
njerëzimin dhe botën e qytetëruar, e cila standartin e lirisë për çdo individ
sipas kartës së të drejtave të njeriut e ka fituar me shumë mund dhe sakrifica
sublime të shumë brezave paraardhës në Europë dhe në botë.
DEKLARATA E
PËRGJITHSHME E TË DREJTAVE TË NJERIUT TË VITIT 1948
Artikulli 1 thotë: “Të gjitha qeniet njerëzore lindin të lira
dhe kanë të drejta dhe dinjitet të barabartë. Ato janë të pajisur me arsye dhe
ndërgjegje dhe duhet të sillen me njëra-tjetrën me frymë vëllazërie”
Artikulli 18
thotë: “Çdokush gëzon të drejtën, lirinë për të
ndryshuar fe ose besim dhe liri për të manifestuar fenë apo besimin e tij, duke
mësuar cakun e lirisë së mendimit, ndërgjegjes dhe fesë; e drejtë e cila
përfshin praktikuar, adhuruar dhe ushtruar rite, qoftë kjo personalisht apo në
një komunitet publikisht ose privatisht.”
Mos ndoshta ka ardhur koha për të organizuar një
tjetër kryqëzatë si ajo e shekullit të XIII-të nga vendet e Evropës, por jo
vetëm, kundër islamizmit dhe kundër myslimanëve?
Por
të mos nxitohemi të arrijmë shpejt në këtë konkluzion dhe të krijojmë
steorotipe për islamikët dhe kështu,
dashje pa dashje t’i hedhim benzinë këtij zjarri, që një dorë e fshehtë
djallëzore e ka ndezur dhe kërkon të na i paraqes si një luftë fetare, të cilën
po mos dimë ta shuajmë shpejt mund të na djeg të gjithëve si të krishterë,
myslimanë, fetarë, ateistë. Ashtu siç thuhet një fjalë e urtë; “Një
zjarr i vogël çfare pylli të madh djeg”.
Por le t’i kthehemi pyetjes: Në emër të
kujt bëjnë terror xhihadistët?
Ata thonë se e bëjnë në emër të Profetit, Kuranit,
Islamit dhe Allahut. A është e vërtetë kjo?
Shumë njerëz të urtë thonë se kjo nuk është e
vërtetë, por një trill që po përgati një dorë e fshehtë djallëzore nga
prapaskena e këtij teatri global me një skenar, ku kërkon që në këtë tragjedi
botërore, të angazhojë sa më shumë aktorë të paditur dhe mashtrues të
mashtruar.Le të përmendim disa fakte që përgënjeshtrojnë atë
që thonë dhe bëjnë xhihadistët sot në emër të Profetit, Kuranin, Islamit, fesë.Fakti i parë ka te bëjë me Profetin Muhamed që për myslimanët besohet dhe pohohet
si profeti i fundit që ka dërguar Zoti (Allahu) njerëzimit, na ka lënë një
dëshmi të shkruar dhe të vulosur me dorën e tij, për respektimin dhe mbrojtjen
nga ana e tij të krishterëve dhe kishës së tyre që është shkruar si urdhërim për çdo myslyman
deri në ditën e kiametit. Ky dokument i rrallë gjëndet i disponueshëm për të
gjithë vizitorët e manastirit të Shën Ekaterinës në këmbët e malit Sinai, i
ndërtuar nga perandori bizantin Justiniani shek VI, vend shumë i njohur si për
hebrenjtë, të krishterët dhe muhamedanët, sepse në atë vend Zoti Perëndi i
shfaqet Moisiut (Musait) 1500 vjet para Krishtit, duke i dhënë në dy rrasa guri
dhjetë porositë që është shtylla
kurrizore e ligjit për hebrenjtë, të krishterët edhe për myslimanët që i përkasin feve monoteiste. Ky dokument
është shkruar në vitin 628 pas Krishtit dhe përpara librit të Kuranit, i cili u
shkruajt mbas vdekjes së Muhamedit. Ja çfarë shkruhet:
“Ky është një mesazh nga Muhammed i biri i
Abdullahut, si një pakt për ata që mbajnë Krishtërimin, pranë dhe larg, ne jemi
me ta. Me të vërtetë unë, shërbëtorët, ndihmuesit, dhe ndjekësit e mi i mbrojnë
ata, sepse kristianët janë qytetarët e mi; dhe për Allah, unë jam gjithmonë
kundër çdo gjëje që i dëshpëron ata. Asnjë lloj detyrimi nuk duhet të ketë mbi
ta. As gjykatësit e tyre nuk do të hiqen nga puna dhe as murgjërit e tyre nga
manastiret e tyre. Asnjë nuk lejohet që të shkatërrojë një shtëpi të besimit të
tyre, ta dëmtojë atë, apo të marrë ndonjë gjë nga ajo për tek shtëpitë e
muslimanëve. Në qoftë se ndonjë merr ndonjë nga këto, ai do të shkelë paktin e
Zotit dhe nuk i bindet profetit të Tij. Me të vërtetë, ata janë aleatët e mi
dhe kanë statutin tim të sigurtë kundër gjithçkaje që ata urrejnë. Asnjë nuk do
t'i detyrojë ata që të udhëtojnë apo t’i obligojë për luftë. Muslimanët duhet
të luftojnë për ta. Në qoftë se një femër kristiane martohet me një musliman,
kjo nuk duhet të ndodhë pa aprovimin e saj. Ajo nuk duhet të ndalohet të
vizitojë kishën e saj për t’u lutur. Kishat e tyre duhet të respektohen. Atyre
nuk duhet t’u ndalohet riparimi i tyre as shenjtërimi i tempujve të tyre. Asnjë
njeri nga ummeti (bashkësia muslimane) nuk duhet të shkelë këtë pakt deri në
Ditën e Kiametit (fundi i botës).” Ky statut i privilegjeve ka qenë nderuar dhe
zbatuar me besim të plotë nga gjithë muslimanët nëpër shekuj dhe nëpër të
gjithë tokat ku ata sunduan (Zahur, Dr. A.;Hak,Dr. Z., Drita Islame)
Fakti i dyte ka të bëje me Kuranin. Në vetë
Kuranin që për myslimanët është një libër shumë i shenjtë dhe fjala e Zotit
(Allahut) që iu transmetua Muhamedit nga qielli, në lidhje me të krishterët që
quhen “ithtarët e librit (Biblës)” shkruhet: “ithtarët e librit mos i
polemizoni, ndryshe (kur i thirrni në fenë tuaj) vetëm ashtu siç është më së
miri, përveç atyre që janë mizor dhe thuajini ‘ne i besuam asaj që na u zbrit
neve dhe që iu zbrit juve dhe se zoti ynë dhe zoti juaj është një dhe ne jemi
dorëzuar atij në islam” (suria: 29:46)
Fakti i tretë na tregon marëdhëniet e
myslimaneve dhe të krishtereve në lidhje me objektet e kultit dhe nderimin e
profetëvë që respektohen në të dy fetë. Vetë myslimanët edhe duke qënë
maxhorancë në vendet që pushtonin kanë dhënë shenja të bashkjetesës dhe
respektit të vendeve të kultit që i përkisnin të krishterëve. Le të japim një
shembull: Në Damask të Sirisë ngrihet Katedralja madhështore e Shën Joan
Pagëzorit, e ndërtuar nga Justiniani. Në kohën që arabët pushtuan rajonin
(shek. VII), ata e kthyen kishën në një xhami (xhamia Umajad, 715). Megjithatë
atje është një vend maozelumi (varr) i konsiderueshem i madh dhe i
mrekullueshëm nga ana artisitike, brenda në kishën e madhe. Ku është varri i
kokës së nderuar të Shën Joan Pagëzorit. Pas gjetjes se katërt të kokës së
këtij shenjtori, gjetja e lipsaneve u bë me ngritjen e një varri të bukur në
këtë kishë. Kur myslimanët e konvertuan kishën në xhami ata gjithashtu vunë
dorë kundër varrit. Por ata u tmerruan, sepse me goditjen e parë filloi të
rridhte gjak i ngrohtë nga aty dhe ai vazhdoi të rrjedhë për disa ditë dhe
netë. Ai nuk po pushonte. Arabët në panik kërkuan lutjet e patriarkut të
krishterë. Ai me të gjithë klerin e shenjtë të Damaskut kreu litani rreth
varrit për tre ditë dhe në ditën e tretë
gjaku pushoi së rrjedhuri. Një mbishkrim me shkronja arabe të arta në monument
dëshmon këtë incident shokues. Deri më sot bota myslimane respekton shumë
varrin e Pararendësit dhe në të njëjtën
kohë i frikësohet atij. Askush nuk guxon t'i kundërvihet.
Por le të japim një tjetër fakt që ka lidhje me
kishën katedrale “Ngjallja e Krishtit në Jeruzalem që mund të themi se është
zemra e Trupit të Krishtit që është Kisha e tij në të gjithë botën. Zahi Shaked
është myslymani që mban çelsat dhe që hap dhe mbyll derën e kishës së Ngjalljes
në Jeruzalem. Kjo traditë është e përditshme qysh prej vitit 1520 ku sulltani
Sulejmani urdhëroi që çelsat t’i mbante një familje myslymane.Të tëra këto fakte na tregojnë se providenca
Hyjnore e Zotit ka ndikuar me shumë urtësi si tek myslimanët dhe tek të
krishterët. Pavarsisht se kanë dogma të ndryshme për shpëtimin e botës nga
Zoti, prapë ata kanë gjetur mënyra të bashkjetesës, të respektimit dhe të
mbrojtjes së njeri-tjetrit duke kuptuar se toleranca fetare është në të mirën e
të gjithëve.Dhe një fakt tjetër që i kalon të gjitha
pritshmërit e mundshme të bashkjetesës të krishterëve dhe myslimanëve e gjejmë
sot në Shqipëri në fshatin Malbardh të komunës Milot me 900 banor, ku vetëm 9
shtëpi janë të besimit të krishter katolik, kanë ndërtuar së bashku një kishë
mbi themelet e një kishe të vjetër. Kisha është më afër me lagjen myslimane se
atë katolike dhe i gjithë komuniteti e respekton dhe e nderon kishën si vend i
shenjt dhe sot janë gati, të krishterë dhe mysliman të fshatit të ndërtojnë një
xhami për besimtarët myslimanë. Banorët e të njëjtit fshat thonë
:
“Ashtu për mort e për dasma kemi detyrim gjithmon ndaj njeri-tjetrin, si
myslimani për katolikun edhe katoliku për myslimanin.”
Zoti i paqes dhe dashurisë nuk kërkon që njeriu krijesa e tij më e dashur e krijuar
prej një fare të Adamit (Ademit) dhe me atributin Hyjnor të lirisë për të
zgjedhur rrugën e tij, të derdh gjak njerëzor në emër të fese. Kjo kërkesë do
të ishte një mizori cinike që është e pamundur për Zotin, Qënien Hyjnore të
gjithë Pushtetshmin që dashuron dhe do
që çdo njeri të vijë pa inponim në të vërtetën absolute. Me këtë që po them nuk
dua të keqkuptohet se fetë janë njësoj ose janë si partitë, siç pohojnë disa
për shkak të padijes teologjike, ato kanë dallime esenciale që nuk duhen
injoruar. Pavarsisht se ato janë të ndryshme nga njëra-tjetra, fetarët duhet të
kenë respekt të ndërsjelltë për fenë e tjetrit. Të respektosh një fe nuk do të
thotë të jesh patjetër dakort me atë. Ai që i imponohet dhe dhunon fenë e
tjetrit i bën dëmin më të madh fesë së vetë. Dhe diçka tjetër: nuk duhet
ngatërruar feja me shtetin, mbrojtja e besimit me mbrojtjen e vendit, përhapja
e fesë më ekspasionin ushtarak. Në ungjill na thuhet: “Jepi Çezarit (shtetit) ç’i takon
Çezarit dhe Perëndisë atë që i takon Perëndisë.”
Prandaj, në emër të kujt bëjnë terror xhihadistët…?
Thamë që kjo nuk vjen nga feja dhe ky është mendimi
i përbashkët i të gjithë lidërve fetar, klerikëve, teologëve të përgjegjshëm të
të dyja besimeve, krishterë dhe myslimanë në botë, ashtu siç e shikojmë dhe e
dëgjojmë edhe këto ditë në vendin tonë në takimet e përbashkëta të komuniteteve
si përshembull: Takimi i përfaqësuesve të komuniteteve fetare në 25 Nëntor në
Ditën Ndërkombëtare kundër dhunës ndaj Gruas dhe Familjes, ku Komunitetet
Fetare angazhohen së bashku si gjithmonë për punë të mbara; Takimi ndërfetar në
fushën akademike më 19 nëntor 2015 që u zhvillua midis
përfaqësuesve te Komunitetit Mysliman të Shqipërisë, drejtuesve të
Departamentit të Shkencave Islame pranë Universitetit Bedër dhe drejtuesve të
Akademisë Teologjike Orthodhokse, takim ky për të promovuar dialogun ndërfetar
nëpërmjet hapave konkret të njohjes dhe prezantimit të stafit pedagogjik të të
dyja palëve.
Takimi më 26 nëntor për dialogun ndërfetar
myslimano-katolik zhvilluar në Shkodër midis stafit akademik të Departamentit
të Shkencave Islame nga Universiteti Hëna e Plotë Bedër dhe studentëve të vitit
të tretë të Shkollës së Lartë Teologjike
Katolike (Seminari Ndërdioqezian).Nje proverbe thotë:
“Ka kohe për të heshtur, ka kohe për të folur.” Mendoj se është
koha për të folur dhe jo vetëm për të folur, por edhe për të vepruar sa me
shpejt, pa ankth, pa rrëmuje me mendje të kthjellët dhe me shpirt paqësor duke
e parë tjetrin si veten, pavarsisht se ai është i një feje tjetër ose ateist.
Eshtë koha që të gjithë duhet të flasin dhe të veprojmë sipas dhuratës dhe
statusit shoqëror që kemi. Dhe e para gjë që mund të bëjmë është të reflektojmë
dhe të t’i lutemi Perëndisë, se ajo që është e pamundur për njerëzit është e
mundur për Perëndinë. Zoti respekton dëshirën e njeriut dhe vepron atëherë kur
njeriu ka mbaruar punën që ai mund ta bëj vetë.
Sot ne Shqiptarët, ky popull i vogël, por me urtësi
të madhe i përbërë etnikisht nga myslimanë, të krishterë, ateistë duke u
distancuar dhe dënuar çdo fanatizëm, ekstrem fetar dhe akt terrorist, në emër
të fesë, kemi rastin më të mirë dhe historik t’i tregojmë botës me tolerancën,
bashkëjetesën dhe vëllazërinë fetare që na karakterizon, se nuk mund të bëhet
luftë dhe terror në emër të fesë. Ky është kontributi më i mirë që mund t’i
bëjmë rajonit dhe botës, për paqen globale që sot rrezikohet nga terrorrizmi.
Në ungjill na thuhet: “Të lumur janë
paqtuesit se do të quhen bijtë e Perëndisë.”