Përse pseudoprifti Nikolla Marku na kujton Barabën ? Dt 05/11/2015 Botuar dhe publikuar në Gazetën Tirana Observer
Lajmet e këtyre ditëve në disa gazeta dhe televizione me reputacion në lidhje me informimin e saktë, po më kujtojnë një ngjarje nga gjykimi i Krishtit që e bëri Pilati para popullit jude.
Në Ungjill na thuhet: “Pilati iu tha judenjve: “kë doni t’ju liroj Barabën (një kusar) apo Jisuin që quhet Krisht, sepse ai e dinte që ata e kishin dorëzuar nga smira”?(Mat. 27:17)
Mos më keqkuptoni të dashur bashkëkombës shqiptarë, nuk do bëj predikim, por e njëjta ngjarje biblike që ka bërë jehonë ndër shekuj, po përsëritet përpara nesh. Media e shkruar dhe vizive këto ditë na vendosi përballë, dashur pa dashur,dy personazhe në gjykim, nga një krah Kryepiskopin Anastas, që këtu bëhet i ngjashëm me Krishtin dhe nga krahu tjetër Nikolla Markun si i ngjashëm me Barabën dhe kjo skenë gjyqi zhvillohet përpara gjykatës së shtetit që personifikohet me Pilatin.
Ju do të më pyesni mos e teprove, ç’lidhje ka Krishti me Anastasin, Baraba me Nikolla Markun dhe Pilati me shtetin? Më lejoni që me pak fjalë të sqaroj përngjasimet dhe secili le të bëjë gjykimin e tij përpara Perëndisë që gjykon me drejtësi.
Vetë Krishti nga natyra e tij njerëzore ishte jude dhe kryepiskop Anastasi ka origjinë greke. Krishti dhe Kryepiskopi pavarësisht origjinës kanë të përbashkët se ai që bëhet i krishterë bëhet si Krishti, një njeri i ri pa komplekse dhe ndarje racore, gjuhësore dhe etnike, larg konflikteve dhe luftërave të përgjakshme të nxitura shpesh nga nacionalizmi primitiv.
Ashtu si Krishti deshi dhe i shërbeu të gjithë njerëzve, jo vetëm popullit jude por edhe atij romak e grek pa dallim, edhe Kryepiskopi Anastas u mësua si një nxënës i Krishtit t’i dojë të gjithë njerëzit dhe t’ju shërbejë pa kursim me dhuratat e shumta që i fali Perëndia dhe mbi të gjitha dashurinë pa hipokrizi për të gjithë njerëzit përmes shërbesës së tij kryepriftërore, ndaj grekëve, gjermanëve, afrikanëve dhe në këto vite shqiptarëve.
Ashtu si Krishti fjalët i bënte vepër dhe Kryepiskopi Anastas në emër të Krishtit dhe fjalës së Tij: “Duajeni të afërmin si veten tuaj” ka bërë shumë vepra bamirësie në shumë vende të botës, por sidomos në Shqipëri gjatë këtyre 24 viteve.
Tërë vepra ndërtuese arrin në 450 objekte, jo vetëm kisha dhe manastire, por edhe shkolla, kopshte, klinika, ndihmë sociale për njerëzit në nevojë ose gjatë krizave si ajo që iu afrua 33.000 refugjatëve kosovarë në vitin 1999 ose të dëmtuarve nga përmbytjet, tragjedisë së Gërdecit etj. Gjithashtu, punësimin e afro 800 punonjësve, pa llogaritur kontributin për kulturën dhe veçanërisht në restaurimin e monumenteve të kulturës si kisha, manastire që kapin një vlerë prej më shumë se 11 milionë euro.
Kontributi i tij në ngritjen e imazhit të Shqipërisë në arenën ndërkombëtare, duke përfaqësuar Kishën tonë në organizma të tillë si Këshilli Botëror i Kishave ku ka qenë president i saj, zëvendës president i Konferencës Evropiane të Kishave dhe sot është president nderi i Konferencës Botërore “Fetë për Paqen” me qendër në Nju Jork si dhe është nderuar me çmime dhe tituj për kontributin e tij të shquar për paqen, dialogun dhe mirëkuptimin ndërfetar dhe zhvillimin e shoqërisë në përgjithësi. Këto janë në mënyrë të përmbledhur cilësitë dhe kontributet e pashoqe të Kryepiskopit kanonik të Kishës Orthodhokse Autoqefale të Shqipërisë, i cili i ka vënë pa rezerva në shërbim të Kishës sonë dhe vendit tonë.
Ashtu si Krishti që është Kryeprift i madh dhe lutet te Perëndia Atë për të gjithë njerëzimin, duke ofruar një herë e mirë gjakun e Tij si fli pajtuese për paqen e botës, po ashtu edhe imzot Anastasi është kryeprift i Kishës së Krishtit, i cili kryen shërbesën kryepriftërore sipas kanoneve të Kishës Orthodhokse i njohur dhe i pranuar nga të gjithë patriarkët dhe kryepiskopët e Kishave simotra në botë dhe i lutet Perëndisë në emër të Krishtit, jo vetëm për mirëqëndrimin e Kishës dhe popullit të Perëndisë, por edhe për “Republikën e Shqipërisë, qeverinë, ushtrinë dhe gjithë popullin shqiptar” (Liturgjia Hyjnore).
Dhe ashtu si Krishti u keqkuptua, u akuzua, madje u mallkua nga vetë judenjtë se nuk pranoi të ishte një nacionalist i verbër, po ashtu edhe Kryepiskopi Anastas është keqkuptuar, madje është gjykuar padrejtësisht, duke iu mohuar e gjithë vepra e tij rindërtuese dhe bamirëse nga pseudopatriotët, vetëm e vetëm se nuk ka nënshtetësi shqiptare dhe kjo për turp të shtetarëve shqiptarë, të cilët edhe sot e kësaj dite refuzojnë t’ia japin, pavarësisht se ai është i pari që e meriton siç e morën edhe të tjerë njerëz të huaj me kontributin e tyre modest në Shqipëri, si artistë, futbollistë, fetarë, tregtarë, etj. Por pavarësisht se dejure nënshtetësinë nuk ja kanë dhënë shtetarët, defakto ia ka dhënë populli orthodhoks në mbarë Shqipërinë që realisht janë mbi 22-25% e popullsisë, por dhe shqiptarët mendjehapur dhe mirënjohës, duke parë tek Fortlumturia e tij Kryepeshkop Anastasi si “shqiptarin” që ka bërë më shumë për shqiptarët nga viti ’91 deri më sot.
Kryepiskopi Anastas ky personalitet botëror i nderuar me shume dekorata dhe çmime nga Kisha të shumta orthodhokse, nga vende të ndryshme të botës së qytetëruar (25 çmime) ndërmjet të cilave veçojme: “Kryqi i madh i urdhrit të nderit i Republikës së Greqisë”, çmimi “Athenagora’s Human Rights Award, Nju Jork 2001”, “Për kontributin e shquar për paqen, dialogun dhe mirëkuptimin” (Moskë 2006), “Gjergj Kastrioti Skënderbeu” (Republika e Shqipërisë 2010). Ai është ikona e Krishtit, imazhi i Tij, siç janë të gjithë episkopët në Kishë, kështu që si jemi sjellë me atë, jemi sjellë me vetë Krishtin dhe si jemi sjellë me Krishtin, jemi sjellë me Perëndinë.
* * *
Por le të sqarojmë dhe ngjashmërinë e Barabës (kusarit) me Nikolla Markun, këtë pseudoprift, i cili gënjen ditën për diell dhe mashtron shqiptarët me nacionalizmin donkishotesk sipas parimit djallëzor: “shpif, shpif, sepse diçka do të mbetet”. Nikolla Marku është një njeri me vese për të cilat u bë i njohur si i tillë që në kohën kur studionte në Seminarin Hieratik në Durrës, të cilin e hapi Kryepiskopi Anastas me shumë mundime dhe për këtë arsye ai nuk u dorëzua klerik sipas kanoneve të Kishës Orthodhokse, ndryshe nga çka ndodhur me 150 klerikët e tjerë që sot shërbejnë në të gjithë territorin e vendit. Ai është sipas shprehjes ungjillore: “ujk me lëkurë deleje” sepse vërtet mban një veladon prifti dhe një kryq, por priftëria e tij nuk njihet si nga Kisha Orthodhokse Autoqefale e Shqipërisë ashtu edhe nga asnjë nga Kishat e tjera në botë. Dorëzimi i tij nga Peshkopi i Bitolës në Maqedoni është i pavlefshëm, pasi Kisha e Maqedonisë është skizmatike dhe e ndarë nga Kishat e tjera Orthodhokse. Përveçse ai gënjen për priftërinë e tij dhe të gjitha “shërbesat” fetare që kryen janë të pavlefshme, ai gënjen dhe shpif në mënyrë të paskrupullt kundër Kryepiskopit Anastas me gjoja 12 akuzat e depozituara së fundmi në prokurori.
Ai gënjen kur e akuzon Kryepiskop Anastasin se ka bërë ndryshime pa bazë ligjore dhe teologjike në Statutin e Kishës Orthodhokse. Statuti i vitit 1929 që i referohet Nikolla Marku, është i shfuqizuar dhe i papërshtatshëm për kushtet aktuale të Kishës Orthodhokse Autoqefale të Shqipërisë. Ai mohon statutin e ri, i cili u aprovua në Asamblenë kleriko-laike ku morën pjesë 257 persona dhe u miratua nga Sinodi i Shenjtë, me datë 6 janar 2006, i cili njihet zyrtarisht nga Shteti Shqiptar me datë 24 tetor 2008. Në këtë mënyrë Kisha Orthodhokse Autoqefale e Shqipërisë funksionon konform legjislacionit kishtar sipas kanoneve te shenjta dhe atij laik të shtetit.
Ai thotë se shkelja e statutit është në favor të shovinizmit dhe të propagandës greke. Pa e kuptuar ai bën fajtor dhe shovinist Këshillin e Ministrave, Parlamentin si edhe Presidentin e Republikës së Shqipërisë si dhe gjykatat që kanë njohur statutin e Kishës Orthodhokse me të cilën është nënshkruar dhe marrëveshja siç përcakton Kushtetuta dhe është tashmë ligj i shtetit.
Ai thotë që Liturgjia bëhet në gjuhën greke, duke gënjyer e mashtruar me vetëdije. Të gjithë besimtarët orthodhoksë që marrin pjesë çdo të dielë në Katedralen “Ngjallja e Krishtit” në Tiranë ku meshon Kryepiskopi Anastas qeshin me këto akuza, pasi që nga fillimi i ardhjes së tij në Shqipëri ai i kryen shërbesat fetare në shqip, këtë mund ta verifikojë çdokush që ka dëshirë ose dhe nëpërmjet radios së Kishës që transmeton direkt shërbesat. Të vetmen gjë që Kryepiskopi bën në gjuhën greke ose angleze me përkthim është predikimi, në pamundësi të zotërimit të plotë të gjuhës shqipe.
Ai gënjen kur thotë se kishat janë ndërtuar dhe restauruar në stilin grek. Nuk ka stil grek në ndërtimin e kishave, aq më tepër në restaurimin e tyre, por një stil bizantin i cili respektohet në të gjitha kishat orthodhokse në botë.
Ai gënjen për akuzën e transparencës për origjinën e financimit të institucionit kishtar. Kisha Orthodhokse Autoqefale e Shqipërisë është person juridik ku të gjitha veprimet e saj ekonomike kryen në përputhje me legjislacionin e shtetit shqiptar dhe është i kontrollueshëm në çdo kohë.
Ai gënjen deri në marrëzi kur thotë se Kryepiskopi Anastas kërcënon sovranitetin territorial sepse ndërton kisha në qendër të Shqipërisë, që sipas tij bëhen territore greke. Vaj me det për ata që i besojnë gënjeshtrave të këtij mashtruesi paranojak që edhe kur mbi katedralen “Ngjallja e Krishtit” në Tiranë krahas flamurit të Kishës valëvitet flamuri ynë kombëtar ai thotë “mos i besoni, nuk është shqiptar, është grek, ju hipnotizon Anastasi”.
Por ajo që e bën më të ngjashëm Nikolla Markun me Barabën është grabitja. Ai ka grabitur me dhunë nën kërcënimin e armëve në vitin 1995, ditën e dielë ndërkohë që kryhej Liturgjia Hyjnore, kishën e “Shën Marisë së Kalasë” në Elbasan dhe pronat e saj e cila është monument kulture, duke i përdorur në interes të familjes së tij.
Nikolla Marku kërkon simpatinë e shqiptarëve, duke mbuluar mëkatet e tij me petkun e gënjeshtërt priftëror dhe me Flamurin e nderuar të Kombit, duke kërkuar nga shqiptarët në emër të nacionalizmit pa moral,ta pranojnë atë si hero, shpëtimin dhe krenaria e kombit pavarësisht se është i ngjashëm me Barabën dhe t’i vënë prangat Kryepiskopit Anastas si armik dhe ta flakin tutje pavarësisht se ai është si Krishti dhe ka bërë vetëm mirë.
Nikolla Marku kërkon të justifikohet përpara ligjit të shtetit se gënjeshtrat, shpifjet dhe grabitjet i bëra për Shqipërinë dhe shqiptarët ashtu si Baraba justifikonte krimet e veta para judenjve se i bëri për popullin, sipas parimit justifikues të çdo paudhësie se qëllimi justifikon mjetin.
Po këtë e kërkojnë edhe ata që fshihen prapa Nikolla Markut dhe e përdorin atë si një kukull me kurdisje duke e nxjerrë në mënyrë periodike në skenat mediatike për të përsëritur të njëjtat gjëra në emër të nacionalizmit amoral që është streha e horrave duke i bërë presion dhe shtetarëve se në qoftë se nuk e mbrojnë Nikolla Markun nuk janë besnikë të shtetit shqiptar ashtu si dhe Kajafa dhe Ana i bëri presion Pilatit që:“në qoftë se nuk liron Barabën dhe nuk kryqëzon Krishtin ti je armik i Çezarit.” (shtetit)
* * *
Pilati, guvernatori i Romës që përfaqësonte ligjin, e dinte se Krishti ishte i pafajshëm dhe e akuzonin nga smira judenjtë, për t’i bërë qejfin turmës dhe për të përfituar simpatinë e saj e dha Krishtin në Kryq dhe Barabën e liroi. Po kështu edhe shtetarët tanë e dinë se Kryepiskopi është i panjollë dhe se Nikolla Marku gënjen bashkë me të tjerët që e frymëzojnë atë dhe e akuzojnë nga smira, por për interesat e tyre, që të fitojnë simpatinë e popullit në emër të nacionalizmit, nuk bëjnë gjyq të drejtë. Shtetarët tanë e kanë ligjin, marrëveshjen me Kishën Orthodhokse që është dhe ligj shteti nr 10 057, datë 22.01.2009. Neni 5.1 thotë: “shteti respekton Kishën Orthodhokse Autoqefale të Shqipërisë dhe njeh si përfaqësues të saj vetëm personat e autorizuar nga Sinodi i Shenjtë i kësaj Kishe dhe garanton mbrojtjen e Kishës Orthodhokse Autoqefale të Shqipërisë nga çdo person dhe grup që pretendon emrin, objektin e kultit, pronat, simbolet dhe vulën e saj”.
Shteti nuk po zbaton ligjin njësoj si Pilati që dha urdhër ta rrahin Krishtin për t’i bërë qejfin turmës. Shteti sot nuk e mbron Kishën sipas ligjit, por po e përndjek padrejtësisht duke lënë njerëz si Nikolla Marku të shpifin, të vjedhin pronën e saj. Shteti akoma më keq është duke shkatërruar tempujt si kisha e shën Marisë së Pazarit në Përmet dhe kishën e shën Athanasit në Dhërmi kohët e fundit, kjo është e ngjashme me kamxhikimin që iu bë Krishtit nga ushtarët romakë.
Organet shtetërore, dje dhe sot, nuk zbatojnë vendimet gjyqësore, domethënë Zyra e Përmbarimit, e cila ka një urdhër ekzekutiv për të liruar ambientet e kishës së Shën Marisë, duke ndërhyrë në zbatim të vendimin të gjykatës që t’i kthehet pronarit të ligjshëm dhe të vërë përpara përgjegjësisë ligjore shkelësit e ligjit.
Prokurori i Përgjithshëm do bënte mirë që Nikolla Markun ta dorëzojë për ndjekje penale për akuza të pabaza dhe shpifje ndaj Kryepiskopit Anastas,si dhe të uzurpimit në mënyrë të paligjshme të një objekti kulti që është njëkohësisht monument kulture.
Pilati i lau duart para judenjve duke thënë: “Unë jam i pafaj në gjakun e këtij të drejti. Shikojeni ju” dhe gjithë populli duke iu përgjigjur tha: “Qoftë gjaku i tij mbi ne dhe mbi fëmijët tanë”.
Edhe shtetarët tanë lajnë duart e tyre si Pilati, duke bërë të paditurin dhe duke mos zbatuar ligjin, por me indiferencën e tyre lejojnë që të vazhdojë padrejtësia dhe manipulimi i mëtejshëm i turmës.
Por historia e Krishtit nuk mbaron me gjykimin e Tij të padrejtë nga shtetarët Pilati dhe Herodi që deri në atë kohë ishin armiq dhe u bënë miq kundër Krishtit duke lejuar kryqëzimin e Tij nga turma mosmirënjohëse, fanatike dhe nacionaliste, të manipuluar nga priftërinjtë e korruptuar si Kajafa dhe Ana. Krishti u Ngjall dhe triumfoi mbi armiqtë e tij dhe Perëndia i dha një emër që është përmbi çdo emër. Pilati dhe Herodi e humbën pushtetin. Kaifa dhe Ana patën vdekje të frikshme dhe judenjtë u dënuan për mëkatin e tyre.
Zoti na ruajtë nga një gjykim i padrejtë…
Si Kishë dhe besimtarë orthodhoksë ndjehemi si Krishti në Kryq dhe duke marrë fuqi nga Perëndia lutemi bashkë me Kryepiskopin Anastas “fali o Zot se nuk dinë çfarë bëjnë”